Vardag igen

Det är helt otroligt hur fort de här fyra lediga dagarna har gått! Jag kände mig egentligen inte ledig förrän i måndags, när jag var hemma och slappade större delen av dagen. Ibland behöver man ta en dag utan måsten och bara ta det lugnt!
Gårdagen bjöd på mer eller mindre kaos på jobbet hela dagen. Ibland undrar jag om jag inte tar mig vatten över huvudet periodvis! Fast just nu beror det på att jag bara jobbar idag också. Sedan ska jag ha två lediga dagar med min prinsessa på hennes påsklov. 
Efter jobbet igår bjöd älsklingen mig på smarrig middag på Coffeehouse by George. Pasta med tomat och mozzarella. Mums! Små små saker som ger vardagen lite guldkant!
Min dag idag är än så länge ett oskrivet blad. Vad innehåller din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0