Gräsänka

Sitter ensam i älsklingens lägenhet och myser. Är ju gräsänka i ett par dagar nu när han har åkt till Halmstad för att jobba. Fast jag är inte den som klagar. Jag passade på att gå och få pedikyr på Salongen i Jönköping direkt efter jobbet. En timmas total njutning och nu mår man som en prinsessa! Kan verkligen rekommendera dem. Liten och personlig salong med väldigt duktiga tjejer.

Det vackra vädret påverkar ju också humöret till det bättre. Promenaden från tåget och "hem" var underbar!
Nu har jag ätit och njuter av en fika framför datorn med lite bra musik i bakgrunden. Lugn och ro passar mig perfekt efter en stressig helg när jag har packat ihop alla mina tillhörigheter på tre dagar.
Fast det är klart att det blir nog lite konstigt att sova ensam i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0